ZWROTY

Informacja dla konsumenta o prawie odstąpienia od umowy zawartej na odległość

Będąc konsumentem mają Państwo prawo odstąpić od umowy zawartej w Sklepie Internetowym w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą tradycyjną lub pocztą elektroniczną). Oświadczenie mogą Państwo przesłać na przykład:

  • pisemnie na adres: Jakub Stefański ul. Augustowska 23A 10-683 Olsztyn;
  • w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:  domzpaneli@gmail.com;

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Szybkie Zwroty Inpost

  1. Wypełnij formularz zwrotu

Wypełnij formularz zgodnie z danymi podanymi podczas składania zamówienia. Numer zamówienia znajdziesz na mailu, swoim koncie w naszym sklepie, bądź na dole etykiety nalepionej przez Nas na Twoją paczkę. Pomóż nam dowiedzieć się co jest przyczyną zwrotu opisując powód zwrotu, jeśli dokonujesz zwrotu bez powodu, bądź nie chcesz dzielić się z nami swoją opinią, w polu OPIS wpisz „Zwrot bez podania powodu”. Następnie kliknij Wyślij, a formularz otrzymamy automatycznie na naszą skrzynkę mailową.

 

   2. Odbierz kod zwrotu SMS/EMAIL

 Na podany w formularzu zwrotu numer telefonu oraz e-mail przyjdzie KOD ZWROTU. Zachowaj go do momentu, aż otrzymasz zwrot środków na konto.

3. Umieść kod zwrotu na paczce

 

Zapakuj szczelnie towar, który chcesz zwrócić. Na paczce w widocznym miejscu umieść kod zwrotu.

Pamiętaj, aby zapakować paczkę tak, aby bezpiecznie do nas dojechała bez naruszenia opakowania zewnętrznego. DOŁĄCZ DO ŚRODKA PRZESYŁKI NUMER KONTA, NA KTÓRY MAMY ZWRÓCIĆ PIENIĄDZE.

4. Nadaj w paczkomacie

 

Idź do najbliższego paczkomatu w Twojej okolicy i nadaj paczkę. Na ekranie wybierz kolejno „Chcę wysłać paczkę”, następnie „Mam specjalny kod”. Wpisz kod ze swojej paczki i zatwierdź. Automatycznie otworzy się odpowiednia skrytka. Wsadź paczkę do skrytki, a następnie ją zamknij. Upewnij się, że skrytka jest zamknięta. Na ekranie głównym wybierz „Kończymy na dziś”. Przesyłka zostanie odebrana przez kuriera i bezpiecznie dotrze do nas w ciągu 2 dni.

5.  Zwrot środków

 

Zwrotu środków dokonamy maksymalnie w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki, na wskazany rachunek bankowy. Pamiętaj o podaniu numeru konta do zwrotu w przesyłce.

* Sprzedawca jest zobowiązany zwrócić równowartość ceny towaru konsumentowi (wyjątkiem jest towar noszący ślady użytkowania oraz uszkodzony) i koszty doręczenia konsumentowi zamówionego towaru w wysokości odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki dostępnej w danej ofercie. ( InPost Paczkomat 24/7 12,99 zł)

* Wartość zwrotu zostanie pomniejszona o koszt zwrotu w wysokości 9,99 zł zgodnie z art. 34 ust. 2 ustawy o prawach konsumenta, która mówi Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy, chyba że przedsiębiorca zgodził się je ponieść lub nie poinformował konsumenta o konieczności poniesienia tych kosztów.

REKLAMACJA 

 

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas na adres: Jakub Stefański ul. Augustowska 23A, 10-683 Olsztyn, produkt , który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
  2. ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.